خدمات پس از فروش ال جی (LG)  که شامل دستگاه های مختلف این برند معروف نظیر مایکروفر (ماکروفر، ماکروویو)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و غیره می باشد به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات پس از فروش است. نمایندگی ما برای ارائه خدمات پس از فروش روز تعطیلی ندارد و همه روز و در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

 خدمات پس از فروش ال جی

ویژگی های خدمات پس از فروش ال جی

نمایندگی ما امتیازات ویژه ای را برای کالاها و خدمان پس از فروش ال جی در نظر گرفته است به صورتی که در کمتر از 20 ساعت تعمیرات و همه کارهای مربوط به آن را انجام می دهد و همه این کارها با مراجعه به منزل شما انجام می گردد و نیازی نیست تا شما کالاها و محصولات ال جی خود را به نمایندگی حمل کنید تا هزینه اضافی برای تان داشته باشد و اگر بعد از بررسی و ارزیابی های لازم مشاهده شود که قطعه های محصولات ال جی نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند با قطعه اورحینال و اصل قطعات ال. جی تعویض می گردند همچنین تمام قطعه ها و کالاهایی که توسط ال جی به بازار عرضه شده اند در نمایندگی ما دارای گارانتی کتبی 36 ماه هستند پس تا سه سال شما نباید نگران خرابی و یا تعویض این قطعات باشید. فقط به محض اینکه مورد نقضی در قطعه ها و محصولات ال جی مشاهده نمودید هر چه سریعتر با همکاران ما تماس بگیرید و به منظور تعمیر با نمایندگی تعمیرات ال جی. و تعمیرات لوازم خانگی ال جی. با یکی از نمایندگی های ما تماس بگیرید. ما نمی گذاریم شما حتی یک روز نیز از بایت عدم استفاده از محصولات ال جی در تنگنا باشید.

خدمات پس از فروش ال جی

گارانتی محصولات در هنگام ارائه خدمات پس از فروش ال جی

احتمالا عنوان نمایندگی تعمیرات ال جی یا خدمات پس از فروش ال جی کلمه ای باشد که بسیاری از اشخاص آن را جستجو کنند اما باید به این نکته نیز توجه شود که این مورد و بهره گیری از خدمات نمایندگی و خدمات پس از فروش برای محصولاتی می باشد که دارای گارانتی می باشند اگر گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باشد و نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش ال جی تعمیرات لوازم خانگی ال جی غالبا آنها را قبول نمی کنند اما جای نگرانی نیست چرا که مراکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی هستند که می توانند این قضیه را برطرف نمایند شرکت ما به عنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی آماده عرضه خدمات پس از فروش به شما می باشد. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود و احتیاجی به انتقال و حمل و نقل دستگاه شما نمی باشد. این برتری سبب می شود که فاصله جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید قادر خواهید بود به آسانی از خدمات پس از فروش لازم بهره مند گردید.

خدمات پس از فروش ال جی

خدمات پس از فروش ال جی در ایران

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی (LG) در ایران دارای پیشینه و رزومه کار و فعالیت خوبی است و گواه این قضیه خدماتی است که قبل و بعد از فروش محصولات خود به مشتری ها می دهد و در تمام عرصه های تعمیر و خدمات رساننی پس از فروش محصولات ال جی از جمله تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، مایکروفر (ماکروفر، ماکروویو) و... نیروی ماهر و با تجربه ای را با خود دارد که قادر هستند سبب آسودگی خیال و خاطر شما عزیزان برای سپردن کالاهای خودتان به شرکت ما شود. تعمیر ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی ال جی مثل ماشین طرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید و ماکروفر تان با اعتماد و اطمینان خاطر به نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی در ایران بسپارید و اطمینان داشته باشید که همه کوشش ما در جهت جوابگویی و جلب رضایت شما و رسیدگی به خواسته شما خواهد بود.

خدمات پس از فروش سایر محصولات

در ضمن شما بقیه تعمیرات انواع لوازم خانگی خود را نیز می توانید به شرکت ما بدهید تا خدمات پس از فروش مربوط به آنها نیز انجام شود این کار نیز با مراجعه متخصصان ما به منزل شما انجام می شود و نیازی به حضور فیزیکی شما یا محصولات شما به محل شرکت و نمایندگی نمی باشد. دستگاه های شرکت آاک و همچنین خدمات پس از فروش دستگاه های شرکت بوش و خدمات پس از فروش دستگاه های شرکت سامسونگ و بقیه لوازم خانگی در انواع نام های تجاری مشهور را ما پوشش می دهیم.

خدمات پس از فروش ال جی

بررسی های لازم قبل از مراجعه به خدمات پس از فروش

مشتری گرامی در حالتی که شما متوجه شدید در عملکرد محصولات و دستگاه های ال جی و یا سایر محصولات لوازم خانگی ایرادی وجود دارد، نخست از بودن برق مصرفی و چگونگی قرارگیری درست دستگاه در محل مطمئن شوید. در خیلی از زمان ها مشکل ایجاد شده برای لوازم خانگی ناشی از متصل نبودن درست به برق مصرفی می باشد که اولین کار در برخورد با مشکل باید آن چک شود. همینطور جای قرارگیری دستگاه نیز باید بررسی شود چرا که این قسمت اهمیت بالایی در عملکرد دستگاه دارد. اگر موارد بالا را بررسی کردید و مشاهده کردید که مشکل و ایراد از جانب این موارد نیست در مرحله بعدی به دفترچه راهنمای فارسی کالا رجوع کنید و سعی کنید به همانگونه که در دفترچه آمده از سالم بودن موارد نوشته شده در آنجا اطمینان حاصل کنید که بیشتر مواقع با مراجعه به دفترچه ایراد برطرف می شود اما اگر با این کارها باز دستگاه شما همان مشکل را داشت اینجاست که باید با یکی از نمایندگی های محصولات پس از فروش ال جی تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر و بررسی دستگاه دست به کار شوند شاید با یک مشاوره ساده بتوانید دستگاه را دوباره راه بیندازید و اگر مشکل حادتر باشد با مراجعه همکاران و متخصصان مشکل شما برطرف خواهد شد.

هزینه های خدمات پس از فروش ال جی

اگر همه این مشکل ها و ایراد در زمان گارانتی محصول شما رخ بدهد شما نباید نگران چیزی باشید چرا که همه مسئولیت ها برعهده شرکت است و شما هزینه اضافی برای تعمیرات گارانتی شده نخواهید پرداخت هزینه های مربوط به رفت و آمد کارشناسان و تعویض قطعه ها و همچنین دستمزد کاملا رایگان می باشد.

زمانی که برای ارائه خدمات در محل مشتری توسط شرکت ارائه خواهد شد کمتر از 48 ساعت می باشد که مسلما در این مدت ایراد و مشکل کاملا برطرف خواهد شد.

تعمیرات همه کالاهای شرکت ال جی از جمله تعمیرات ساید بای ساید ال جی در محل مشتری صورت خواهد گرفت و نیازی نمی باشد که مشتری محصول و دستگاه مورد نظر را تا نزدیک ترین نمایندگی پس از فروش حمل کند.

 


Save